چرا آسیا ارتباط

شرکت آسیا ارتباط کام

تعهد به خدمت ، ما را قادرساخته تا برای مشتریانمان شبکه های برتر بسازیم و این راهبرد دستیابی به بالاترین سطوح رضایت برای مشتریان را فراهم آورده است ، ما شرکتی هستیم که برای خدمت و ماندگاری ساخته شده ایم .

محیط تست پیشرفته

 برای اطمینان از بهترین کیفیت برای محصولات خود، در مرحله اول  قبل از تولید ،  مواد اولیه شرکت‌های داخلی و خارجی در چندین مرحله تست کرده و از بین آنها بهترین محصول را انتخاب می‌شود  و در مرحله دوم محصول نهایی را با چند روش مختلف تولید و تست کرده که بدین ترتیب بهترین روش تولید محاسبه میشود در تمامی این مراحل از آزمایشگاه داخلی شرکت و همچنین آزمایشگاههای خارجی استفاده می شود .

آزمایشگاه تست حرفه ای ما مجهز به تسترهای اندازه گیری افت آلمان ، افت برگشتی ،  تستر کابل شبکه Fluke ، تستر OTDR ، میکروسکوپهای مخصوص بازبینی وسایر ابزارهای مورد نیاز میباشد .

آزمایش‌هایی  از جمله ظاهر محصول، عملکرد و سازگاری توسط مهندسین و تکنسین های ارشد طبق استانداردهای بین المللی  انجام میپذیرد .

تحقیق و توسعه

تیم تحقیق و توسعه اختصاصی ما را دائماً به سمت توسعه محصولات استاندارد با کارایی بالا و با کیفیت سوق می دهند تا اطمینان حاصل شود که محصولات بر اساس آخرین تکنولوژی بروز شده است .

سرمایه گذاری پیوسته ما در تحقیق و توسعه به این معنی است که ما همیشه در حال تکامل و بروزهستیم تا خدماتمان به بهترین نحو به مشتریان، صنایع و مصرف‌کنندگان ارائه گردد

این بخش در سه زمینه شبکه های اترنت ، تلکام و مراکز داده فعالیت دارد .

ارتقا فرهنگ کارکنان

کارمندان آسیا ارتباط به لحاظ فرهنگ کاری بطور مستمر در حال آموزش و ارتقا هستند. هر کارمند شرکت آسیا ارتباط ، مسئول مشارکت در ارزش محصولات و خدماتی است که ارائه می دهیم .

نوآوری

ما یک دستورالعمل نو آوری متمایز داریم ، نوآوری سریع و‌آسان نیست ولی موفقیت در این نوآوری ارزش افزوده ای برای مشتریان ما میباشد .

این شرکت به طور مداوم برای افزایش ظرفیت شبکه‌های نوری و در عین حال کاهش هزینه‌های نصب درحال نوآوری است امروزه ما در حال ارائه راه‌ کارهایی برای بخش‌های در حال رشد مانند فیبر به خانه، و مراکز داده در مقیاس فوق‌العاده هستیم.

تمرکز بر مشتری

 آسیا ارتباط  به رشد ما از طریق روابط نزدیک و طولانی مدت با مشتریان ایمان دارد ، پیشنهادات مشتریان بیشترین ارزش در تکامل تولید را داراست .

تحویل سریع کالا

انبار آسیا ارتباط با برخورداری از سیستم مکانیزه ، شرایط را برای پاسخگویی به تقاضای فوری وارسال کالا در در سراسر ایران فراهم می کند.